مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 09:552020-08-18ورزشي

تصویب دوفوریت طرح مدیریت یکپارچه شهری در شورای عالی استان ها


نماینده مردم آذربایجان شرقی در شورای عالی استان ها از تصویب دوفوریت طرح مدیریت یکپارچه شهری در شورای عالی استان ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهبود جعفری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام خبر تصویب طرح مدیریت یکپارچه شهری با قید دو فوریت در اجلاس سی و چهارم شورای عالی استان ها گفت: این طرح به طور مجدد با قید دو فوریت جهت بررسی و تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد.

وی ادامه داد: همچنان که جامعه مدیریت شهری و شورای کشور انتظار داشت، نمایندگان شورای عالی استان ها این طرح مهم و بااهمیت را که می تواند بسیاری از مشکلات اساسی حوزه مدیریت شهری را حل نماید مجدداً در دستور کار خود قرار داد که خوشبختانه با قید دو فوریت با اکثریت آرا تصویب شد.

عضو شورای عالی استان ها افزود: در تنظیم و ارائه این طرح از نظریات مشاوران متخصص شورای عالی استان ها که دارای سوابق مدیریتی و علمی در حوزه شهرسازی هستند استفاده شد و سعی می شود عملیاتی ترین طرح با در نظرگیری مشکلات عمده حوزه شهرسازی ارائه شود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری شورای عالی استان ها گفت: در حوزه توسعه متوازن شهری دستگاه های اجرایی نسبت به تملک و ساخت کاربری های پیش بینی شده آموزشی، فرهنگی، ورزشی، بهداشتی و خدماتی در سطوح شهرها برای خودشان برنامه مجزایی دارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب دوفوریت طرح مدیریت یکپارچه شهری در شورای عالی استان ها

تصویب دوفوریت طرح مدیریت یکپارچه شهری در شورای عالی استان ها