مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:202020-08-18سياسي

مردم گلپایگان نذورات خود را به صورت کمک های مومنانه توزیع کنند


رییس شورای هیئت های مذهبی گلپایگان با تاکید بر ضرورت رعایت پروتکلهای بهداشتی در هیئت های مذهبی گلپایگان گفت: مردم گلپایگان نذورات خوراکی خود را به صورت کمک های مومنانه توزیع کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا نوربخش ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام عزاداری مهمترین موضوع حفظ جان همشهریان است بنابراین هیئت ها اقدامی انجام نخواهند داد که وضعیت شهرستان گلپایگان از زرد به مرز هشدار برسد.

وی ادامه داد: خروج هرگونه هیئت زنجیر زنی و حضور در خیابان و معابر سطح شهر گلپایگان ممنوع است، امسال نوع عزاداری باید تغییر کند و ساعت و برنامه های عزاداری نهایتاً دو ساعت برگزار شود.

رییس شورای هیئت های مذهبی شهرستان گلپایگان تاکید کرد: اگر هیئتی بخواهد در حیاط مسجد، حسینیه و غیره زنجیرزنی کند در مرحله اول باید زنجیرها را در اولین روز ماه محرم به صورت شخصی به افراد بدهد و آخر محرم از آنها تحویل بگیرد و استفاده از طبل، سنج و علامت نیز ممنوع است.

وی با بیان اینکه فاصله گذاری، استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و حضور در محیط های باز باید رعایت شود گفت: برگزاری هرگونه ایستگاه صلواتی حتی با لیوان کاغذی ممنوع است؛ بهتر استمردم گلپایگان نذورات خوراکی خود را به صورت کمک های مومنانه توزیع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم گلپایگان نذورات خود را به صورت کمک های مومنانه توزیع کنند

مردم گلپایگان نذورات خود را به صورت کمک های مومنانه توزیع کنند