مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 10:352020-08-18سياسي

واگذاری پروژه های عمرانی اراک به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به تصویب رسید


مرتضی سورانه در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک، اظهار داشت: پروژه های بزرگ عمرانی برای شهر اراک در نظر گرفته شده است که با همکاری قرارگاه خاتم اجرایی خواهد شد.

وی بیان کرد: احداث تقاطع میدان امام خمینی(ره)، احداث زیرگذر احداث میدان مقاومت، ایجاد زیرگذر بلوار مهارت منتهی به پل شهیدصیدی، پل شهید صیدی به تقاطع فراهان و در نهایت منتهی به آرامستان اراک که در ادامه به کمربندی جنوبی اراک متصل می شود، پروژه های در نظر گرفته شده است.

سورانه اظهار کرد: این پروژه ها از اولویت های شورا است که با اعتباری حدود 300 میلیارد تومان در نظرگرفته شده که در بازه زمانی سه ساله تعریف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اعضای شورای اسلامی شهر اراک در نشست روز گذشته پیرامون انعقاد قرارداد پروژه های شهری با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به بحث و تبادل نظر نشستند که پروژه های طراحی و احداث زیرگذر خیابان قائم مقام با بزرگراه شهید آنجفی در محل میدان مقاومت با برآورد اولیه به مبلغ 400 میلیارد ریال، احداث تقاطع غیر همسطح در کمربندی جنوبی در محل اتصال به جاده فرودگاه با برآورد اولیه به مبلغ 650 میلیارد ریال، طراحی و احداث زیرگذر جاده فراهان در محل تلاقی با بزرگراه شهید آنجفی با برآورد اولیه به مبلغ 300 میلیارد ریال، طراحی و احداث تقاطع غیرهمسطح میدان امام خم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پروژه های عمرانی اراک به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به تصویب رسید

واگذاری پروژه های عمرانی اراک به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به تصویب رسید