مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-18اقتصادي

تولید سه هزار و 580 تن گوشت مرغ در بافق


فعالان صنعت پرورش مرغ گوشتی در بافق با استفاده از تمامی ظرفیت ها تاکنون با پنج درصد افزایش تولید نسبت به مدت مشابه سال قبل، سه هزار و 580 تن گوشت تولید و روانه بازار کردند.

- در سال های اخیر پیشرفت های زیادی در صنعت مرغداری بافق رخ داده است و امسال در چارچوب تحقق شعار جهش تولید که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان اصل کلیدی رونق اقتصادی اعلام شد، فعالان این عرصه برای افزایش تولید تلاش مضاعفی را به کار بسته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، علی اکبر رحمتیان مدیر جهادکشاورزی بافق درباره ظرفیت های این شهرستان در پرورش طیور گفت: این شهرستان با 29 واحد پرورش مرغ گوشتی سالیانه ظرفیت یک میلیون و 900 هزار قطعه جوجه ریزی را دارد و اشتغال مستقیم در این حوزه 85 نفر و اشتغال غیرمستقیم آن به 120 نفر رسیده است.

وی سرانه مصرف گوشت مرغ در کشور و استان یزد را حدود 30 کیلوگرم عنوان کرد و افزود: هزینه پرورش گوشت مرغ در مقایسه با دام سبک و سنگین کمتر بوده و تامین آن برای اقشار مختلف نیز کم هزینه تر است.

تولید سه هزار و 400 تن گوشت مرغ در شهرستان بافق مدیرعامل شرکت تعاونی مرغداران و پرورش دهنده مرغ گوشتی شهرستان بافق گفت: بر اساس آمارها، در سال 98 افزون بر سه هزار و 400 تن گوشت مرغ در شهرستان بافق تولید و روانه بازار مصرف شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سه هزار و 580 تن گوشت مرغ در بافق

تولید سه هزار و 580 تن گوشت مرغ در بافق