مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 12:002020-08-18سياسي

جوانان بزرگترین منابع برای ترویج فرهنگ کتابخوانی هستند


فرماندار ثلاث باباجانی با ابراز امیدواری برای جبران کم و کاستی های حوزه کتاب و کتابخوانی گفت: کتاب چراغ روشنگری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یداله شکریروز سه شنبه 28 مرداد در جلسه انجمن کتابخانه های شهرستان ثلاث باباجانی در سرسرای اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: بالاتر از کتاب برای چراغ راه انسان هیچ چیز دیگری وجود ندارد، فضای مجازی انسان را از کتابخوانی دور کرده است و ما باید از امکانات فضاهای مجازی برای ترویج کتاب و کتابخوانی بهتر استفاده کنیم، کتاب صیقل دهنده روح انسان است، و باید برای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

رییس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان ثلاث باباجانی افزود: ما از مسیر مطالعه غفلت کرده ایم امیدوارم بتوانیم این را جبران کنیم و در مسیر کتاب و کتابخوانی قرار بگیریم، زیرا کتاب چراغ روشنگری است.

وی افزود: جوانان ما بزرگترین منابع ما برای ترویج فرهنگ کتابخوانی هستند و ما باید از طریق این منابع یک نهضت سبز کتابخوانی راه اندازی کنیم تا به هدف و چشم اندازی که می خواهیم برسیم.

معصومه حسنی خوانسار، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه در ادامه اظهار کرد: کتابخانه های عمومی استان به دلیل شرایط وجود ویروس کرونا از پنجم اسفند ماه سال 98 تعطیل شد و این تعطیلی منجر به تعطیلی فع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان بزرگترین منابع برای ترویج فرهنگ کتابخوانی هستند

جوانان بزرگترین منابع برای ترویج فرهنگ کتابخوانی هستند