مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 12:552020-08-18سياسي

رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اهر برگزار می شود


رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اهر برگزار می شود.

- اهر- فرمانده سپاه ناحیه اهر گفت: رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اهر برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار موسی صفی امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا در اهر گفت: اگر جلسات ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اهر تنها بر روی کاغذ و صرفاً به جلسات بسنده کنیم، نتیجه دلخواهی نمی گیریم در حالی که باید در عمل به مردم نشان دهیم.

وی گفت: همت اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرستان اهر را بایستی به مردم نشان دهیم و اگر بتوانیم همت و اقدام عملی را به مردم نشان دهیم، حساب و کتاب کار هم به دست مردم خواهد آمد؛ وگرنه اقدامات را به یک اداره واگذار کنیم اتفاق چندانی نمی افتد.

صفی ابراز داشت: امیدواریم بتوانیم در معیت مسئولان شهرستان اهر اقداماتی انجام دهیم تا مردم از نفع آن بهره مند شده و سلامت آنان که همواره نعمت خدادادی است در معرض خطر قرار نگیرد.

وی ادامه داد: رزمایشی در قالب پدافند زیستی به منظور تعامل و هم افزایی بیشتر با ادارات با محوریت سپاه ناحیه اهر برگزار می کنیم.

بنا داریم تا در این رزمایش را در نقاط پُر رفت و آمد و شلوغ شهر اهر برگزار کنیم و از تذکراتی که اتاق اصناف و بسیج اصناف به صورت نمادین در پاساژها، بازار و کسبه خواهند داد و ماسک های تولیدی نیز به صورت نماد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اهر برگزار می شود

رزمایش پدافند زیستی در شهرستان اهر برگزار می شود