مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 14:402020-08-18اقتصادي

روند تولید نفت شیل آمریکا شتاب می گیرد


اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده اعلام کرد که تولید نفت هفت تولیدکننده عمده نفت شیل آمریکا در ماه سپتامبر، 20 هزار بشکه در روز کاهش می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا (یی آی ای) حکایت از آن دارد که تولید هفت شرکت بزرگ تولیدکننده نفت شیل در ماه سپتامبر روزانه 20 هزار بشکه کاهش می یابد و به حدود 7 میلیون و 560 هزار بشکه می رسد.

بر اساس برآورد اداره اطلاعات انرژی آمریکا ، پیش بینی می شود تولید نفت در حوضه پرمین تگزاس و نیومکزیکو و باکن داکوتای شمالی افزایش و در حوضه ایگل فورد شیل تگزاس کاهش یابد.

اداره اطلاعات انرژی آمریکا پیش بینی کرده بود که تولید نفت خام ایالات متحده امسال 990 هزار بشکه در روز کاهش می یابد و به 11 میلیون و 260 هزار بشکه در روز می رسد، این در حالی است که در برآورد پیشین این نهاد مقدار کاهش تولید 600 هزار بشکه در روز پیش بینی شده بود.

این اداره همچنین انتظار دارد مصرف نفت و دیگر سوخت های مایع ایالات متحده در سال 2020، روزانه 2 میلیون بشکه کاهش یابد و به 18 میلیون و 460 هزار بشکه در روز برسد، رقم کاهش مصرف در برآورد پیشین 2 میلیون و 120 هزار بشکه در روز بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند تولید نفت شیل آمریکا شتاب می گیرد

روند تولید نفت شیل آمریکا شتاب می گیرد