مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 15:002020-08-18اجتماعي

همکاری برای تسریع در احداث بیمارستان 327 تخت خوابی تأمین اجتماعی تبریز


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تسریع در احداث بیمارستان 327 تخت خوابی تأمین اجتماعی در شهرک خاوران تبریز، گفت: تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان یکی از مطالبات بحق مردم تبریز است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر تسریع در احداث بیمارستان 327 تخت خوابی تأمین اجتماعی در شهرک خاوران تبریز، گفت: تکمیل و بهره برداری از این بیمارستان یکی از مطالبات بحق مردم تبریز است.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی مشکلات و موانع احداث بیمارستان 327 تخت خوابی تأمین اجتماعی در تبریز، با اشاره به صدور مجوز احداث این بیمارستان در سال 87، گفت: تأخیر در آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان موجب نارضایتی هایی شده است که لازم است با تسریع در ساخت آن، این تأخیر جبران شود.

وی، خواستار همراهی و همکاری هرچه بیشتر شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز با اداره کل راه و شهرسازی استان در احداث این بیمارستان شد و افزود: مدیریت استان، خود را متعهد به تکمیل این پروژه می داند و هرگونه تاخیر و تعلل عمدی در تکمیل این پروژه، به پای همه دستگاه های مسئول تمام خواهد شد.

وی با ابراز رضایت از پروژه های عمرانی چند سال اخیر در حوزه بهداشت و درمان استان، گفت: این اقدامات سنجیده توسط دانشگاه علوم پزشکی تبریز باعث شده که در حال حاضر و با توجه به شیوع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری برای تسریع در احداث بیمارستان 327 تخت خوابی تأمین اجتماعی تبریز

همکاری برای تسریع در احداث بیمارستان 327 تخت خوابی تأمین اجتماعی تبریز