مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 15:352020-08-18فرهنگي

برگزاری نخستین مهرواره سینما رکس آبادان


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند از برگزاری نخستین مهرواره استانی سینما رکس، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آبادان، قدرت اله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری منطقه آزاد اروند امروز در جمع خبرنگاران، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای این حادثه، اظهار کرد: امسال نخستین مهرواره استانی سینما رکس در دو بخش ادبی و تجسمی با مشارکت حوزه هنری آبادان و معاونت فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند، برگزار خواهد شد.

طمیمیان رونمایی از پوستر این رویداد فرهنگی را همز مان با اکران فیلم سینه ما رکس به نویسندگی و کارگردانی میترا مهتریان و صادق دهقان که با حمایت معاونت فرهنگی تولید شده دانست و افزود: هم زمان با اکران فیلم سینه ما رکس که برای اولین بار چهارشنبه در سینما مهر آبادان اکران خواهد شد، از پوستر مهرواره استانی سینما رکس نیز رونمایی خواهد شد.

وی گفت: این مهرواره در بخش های ادبی که شامل داستان کوتاه، شعر و خاطره نویسی و همچنین در بخش تجسمی شامل گرافیک و پوستر و نقاشی می شود، برگزار خواهد شد.

راه های ارسال آثار: تلفن دبیرخانه ی مهرواره: 0615336646 آدرس پستی: منطقه آزاد اروند، آبادان، ایستگاه 4 کوی قدی، حوزه هنری انقلاب اسلامی دفتر آبادان کدپستی:6316844759 رایانه:ArtAbadan631@gmil.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین مهرواره سینما رکس آبادان

برگزاری نخستین مهرواره سینما رکس آبادان