مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-18اقتصادي

واحدهای خسارت دیده زلزله قطور تا قبل از فصل سرما تکمیل شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی بر تکمیل و بهره برداری واحدهای خسارت دیده زلزله قطور خوی تا قبل از آغاز فصل سرما تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین رحمانی عصر سه شنبه در در جلسه بررسی روند بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی، افزود: در راستای بازسازی واحدهای خسارت دیده منطقه زلزله زده قطور خوی در کمتر از 6 ماه گذشته، هزار و 520 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی باید هماهنگی بیشتری در راستای اجرای طرح های بازسازی این منطقه داشته باشند و تأمین مصالح مورد نیاز را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

رحمانی اضافه کرد: با مشارکت و همراهی اهالی منطقه و دهیاران، بخش اعظمی از واحدهای خسارت دیده تا فصل سرما تکمیل و آماده بهره برداری می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی از شتاب گرفتن عملیات بازسازی مناطق زلزله زده قطور خوی خبر داد و گفت: با هماهنگی بیشتر بزودی سیمان مورد نیاز منطقه و اهدایی بنیاد مستضعفان هم تأمین و بین خسارت دیدگان توزیع می شود.

وی نقش دهیاران را در روند بازسازی بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: با مشارکت و همراهی اهالی منطقه و دهیاران بخش اعظمی از واحدهای خسارت دیده تا فصل سرما تکمیل و آماده بهره برداری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای خسارت دیده زلزله قطور تا قبل از فصل سرما تکمیل شوند

واحدهای خسارت دیده زلزله قطور تا قبل از فصل سرما تکمیل شوند