مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 16:052020-08-18سياسي

38 امامزاده و بقعه متبرکه در یزد مجری طرح بصیرت عاشورایی هستند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاری سوگواره بصیرت عاشورایی در یزد ایام محرم خبر داد و گفت: 38 امامزاده و بقعه متبرکه استان یزد مجری این طرح هستند.

- حجت الاسلام حسین زارع زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به لزوم رعایت تدابیر بهداشتی، انتظامی و رعایت پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا در برنامه های عزاداری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله حسین (ع) اظهار داشت: سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف اجرای ویژه برنامه های مذهبی ماه محرم و تبیین اهداف قیام عاشورا با بیان صحیح وقایع نهضت حسینی و استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها به ویژه حضور فعال و مؤثر در فضای مجازی اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان یزد با بیان اینکه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید نقشه راه ماست، عنوان کرد: لازم است وجهه حسینی جامعه با رعایت پروتکل های بهداشتی حفظ شود.

وی همچنین با اشاره به نقش بقاع متبرکه در ترویج شعائر مذهبی و معارف عاشورایی مکتب امام حسین (ع) بیان داشت: هویت دینی و ملی ما با امامزادگان و بقاع متبرکه گره خورده و امامزادگان به نوعی محل برگزاری مراسم هیئت های مذهبی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با اشاره به تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا برای برگزاری مراسم مذهبی در فضای باز اظهار داشت: هیئت های م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

38 امامزاده و بقعه متبرکه در یزد مجری طرح بصیرت عاشورایی هستند

38 امامزاده و بقعه متبرکه در یزد مجری طرح بصیرت عاشورایی هستند