مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 16:552020-08-18سياسي

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت درگذشت آیت الله تسخیری


حجت الاسلام والمسلمین قمی درگذشت آیت الله تسخیری را تسلیت گفت.

- حجت الاسلام والمسلمین قمی درگذشت آیت الله تسخیری را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی با صدور پیامی درگذشت آیت الله محمدعلی تسخیری را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم إنا لله و إنا إلیه راجعون با کمال تأثر و دریغ، مطلع شدم که عالم فرزانه، حضرت آیت الله محمدعلی تسخیری دار فانی را وداع گفته اند.

ایشان نمونه یک روحانی انقلابی و مبارز بود که از دو دهه قبل از پیروزی انقلاب به حزب الدعوه و مبارزات اسلامی آن پیوست و پس از آن نیز همواره در خدمت توسعه اندیشه انقلاب اسلامی در جهان بود.

ایشان پس از پیروزی انقلاب نیز در کنار تدریس در حوزه و دانشگاه، در مناصب متعددی به ایفای نقش مؤثر پرداخت که از مهمترین آنها می توان به عضویت در مجلس خبرگان، معاونت بین الملل سازمان تبلیغات اسلامی، ریاست سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، دبیر کلی مجمع جهانی اهل بیت و دبیر کلی مجمع جهانی تقریب اشاره کرد؛ سمت هایی که عمده آنها مربوط به وجهه بین المللی و جهان اسلامی کشور بوده و الحق شخص ایشان، نقش به سزایی در شکل گیری، تثبیت و آبرو یافتن این جایگاه ها داشته اند؛ تا جایی که به عنوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت درگذشت آیت الله تسخیری

پیام تسلیت رییس سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت درگذشت آیت الله تسخیری