مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 17:152020-08-18پزشكي

معضلی به نام جولان سگ های ولگرد در خیابان های شهر


رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: جولان سگ های ولگرد به صورت گله ای و زاد و ولد آنها و سایر حیوانات زیان کا سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته و شکایت های زیادی در این رابطه از سوی مردم به شبکه بهداشت ارایه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پلدختر، علی صفدر سیاوشی روز سه شنبه در جلسه  شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان پلدختر گفت: روز گذشته نیروهای نظارت شبکه بهداشت پلدختر در یک اقدام به خاطر تجمع مددجویان کمیته امداد و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به صورت موقت  فروشگاه رفاه را بستند.

وی به جولان سگ های ولگرد در سطح شهر پلدختر اشاره و یادآورشد: جولان سگ های ولگرد به صورت گله ای و زاد و ولد آنها و سایر حیوانات زیان کا سلامت شهروندان را به مخاطره انداخته و شکایت های زیادی در این رابطه از سوی مردم به شبکه بهداشت ارایه شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان پلدختر گفت: سگ های ولگرد عامل انتقال بیماریهای خطرناک از جمله بیماری کبدی کیست هیداتیک از طریق مدفوع و شیوع سایر انواع بیمارهایی ویروسی، عفونی و انگلی هستند که ضرورت دارد شهرداری پلدختر نسبت به جمع آوری آنها اقدام کند.

سیاوشی عنوان کرد: شرکت کنندگان در آزمون سراسری در این شهرستان با استفاده از نیروهای هلال احمر تب سنجی و افراد مشکوک به صورت قرنطینه در آزمون شرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معضلی به نام جولان سگ های ولگرد در خیابان های شهر

معضلی به نام جولان سگ های ولگرد در خیابان های شهر