مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 مرداد 1399 ساعت 18:352020-08-18سياسي

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته


کار دشواری که «سید یاسر» در 35 سالگی انجامش داد، حجت الاسلام سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شد، فقط 47 درصد مردم اصفهان ماسک می زنند، - پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (سه شنبه 28 مرداد ماه) را اینجا مشاهده می کنید: کار دشواری که سید یاسر در 35 سالگی انجامش داد/ معلولیتی که عشق به مادر را خاموش نکرد افراد معلول دارای مهارت و استعداد های فراوانی هستند و افراد و مسئولان باید توانایی افراد را باور کنند و ‏فرد معلول نباید خود را محدود سازد.

حجت الاسلام سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان شد با حکم رهبر معظم انقلاب حجت الاسلام عباسعلی سلیمانی به عنوان نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان منصوب شد.

فقط 47 درصد مردم اصفهان ماسک می زنند/ باید نشان دهیم دین منافاتی با بهداشت ندارد همایش هیئات مذهبی شاخص ویژه محرم با حضور مسؤولان هیئات مذهبی اصفهان در گلستان شهدا برگزار شد.

واسطه ها و دلال هایی که با ژن خاص به جان مردم افتادند نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از واسطه ها و دلال ها با ژن خاص و بعضی دیگر با زدوبندهای خاص به جان مردم و کشور افتاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته

پربیننده ترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در 24 ساعت گذشته