مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 02:452020-08-18ورزشي

مجبورم بار ببرم


دارنده نشان های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس F42 می گوید: برای امرار معاش مجبور است باربری کند.

- ایسنا/لرستان دارنده نشان های رنگارنگ پارالمپیک، جهانی و پاراآسیایی در پرتاب وزنه کلاس F42 می گوید: برای امرار معاش مجبور است باربری کند.

سجاد محمدیان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: فدراسیون جانبازان و معلولان زمان مسابقه رکوردگیری تیم ملی برای پارالمپیک توکیو را اواخر شهریور ماه اعلام کرده بود که این زمان به علت انتقادهای بحق چندین ورزشکار و مربی به تعویق افتاد.

وی که خودش نیز یکی از مخالفان انتخابی در شهریورماه بود، گفت: به علت کرونا در این مدت برخی از پرتاب گرها تمرین آنچنانی نداشتند و همان طور که قبلاً هم گفته بودم با توجه به تمرین هایم زیر نظر دکتر مصطفی بهرامی مشکلی برای رکورد ورودی نداشتم اما به دلیل اینکه وضعیت خرم آباد قرمز بوده و هست، استرس ما دوچندان شده بود و چون اواخر شهریور رکوردگیری بود به اجبار باید هر روز تمرین می کردیم.

محمدیان تاکید کرد: الان تعویق انتخابی تصمیم خوبی بوده اما بهتر است زمان برگزاری مسابقات را هم مشخص کنند و به 12، 13 نفری که سهمیه گرفته ایم حقوق بدهند، چون کار ما همین ورزش است و درآمد دیگری نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجبورم بار ببرم

مجبورم بار ببرم