مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 02:552020-08-18سياسي

روز اصفهان از تقویم اصفهان جا ماند!


سه سال پس از آنکه از محمدعلی ایزدخواستی، مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان از ضرورت و محاسن طراحی یک تقویم گردشگری برای اصفهان سخن گفت، - محمد زاهدی، عضو هیأت علمی گروه گردشگری دانشگاه شیخ بهایی در وبیناری از طرح اولیه این تقویم رونمایی کرد؛ تقویمی که به گفته یکی از پژوهشگران فعال اصفهان، خالی از اشکال نیست.

محمد زاهدی در این وبینار اعلام کرده بود که در پژوهش های تقویم گردشگری اصفهان از روش دلفی استفاده و طبق آن پرسشنامه ای برای جامعه نخبگانی 25 نفره شامل افرادی چون فریدون اللهیاری، ندا ترابی، سحر امینی، رضوان پورعصار، حسین مسجدی، فریده روشن، زاهد شفیعی، نصیر ملت، محمد عیدی و.

ارسال شده که تنها 17 نفر به آن پاسخ داده اند و در نهایت بر اساس نظر همین افراد، رویدادهایی برای تمام فصول اصفهان برگزیده شده که جزییات آن در جداول درج شده در متن (به ترتیب فصول) قابل مشاهده است.

نظر به اینکه رویدادهای این تقویمِ اصفهانی منحصر به اصفهان نیست و در آنچه منحصر به اصفهان است نیز غفلت ها و خطاهایی وجود دارد که قریب به یقین ناشی از محدود بودن جامعه نخبگانیِ دربرگیرنده آن است، ایسنا از شاهین سپنتا، پژوهشگر میراث فرهنگی و عضو انجمن دوستداران اصفهاِن _که از قضا دو سال پیش و بر پایه مطالعات تاریخی، تقویمی به همین منظور تهیه کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز اصفهان از تقویم اصفهان جا ماند!

روز اصفهان از تقویم اصفهان جا ماند!