مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 03:252020-08-19پزشكي

جهادگران بسیج جامعه پزشکی در 6روستای بهمیی خدمات رایگان ارائه دادند


کاروان سلامت بسیج جامعه پزسکی به مناطق کمتر برخوردار بهمیی اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کهگیلویه، جهادگران سپاه پاسدارن، بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان به 6 روستای برم الوان یوسفی شهرستان بهمیی(با جمعیت 700 نفری) خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمیی گفت: این کاروان شامل پزشک عمومی، ماما و پرستار است که برای خدمت رسانی به مردم روستا های بهمیی اعزام شدند.

 باقر پسنده افزود: برگزاری کارگاه آموزشی تغذیه سالم، آشنایی با بیماری دیابت، توزیع بسته های دارویی رایگان، ویزیت رایگان، تست فشار و قند خون از دیگر برنامه های 30 نیروی داوطلب کاروان سلامت در این منطقه است.

این مسوول هدف از اجرای طرح کاروان سلامت و اعزام پزشکان به مناطق محروم را، توسعه سلامت در روستا های مختلف با حفظ کرامت انسانی و حس نوعدوستی و اعتلای فرهنگ داوطلب محوری بین مردم دانست.

وی گفت: ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی، متخصص اطفال، متخصص زنان و متخصص داخلی، مشاوره مامایی و روانپزشکی، توجیه مباحث امداد و کمک های اولیه وتحویل داروی رایگان از جمله خدمات و برنامه های درمانی ارائه شده توسط این کاروان سلامت در منطقه برم الوان یوسفی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگران بسیج جامعه پزشکی در 6روستای بهمیی خدمات رایگان ارائه دادند

جهادگران بسیج جامعه پزشکی در 6روستای بهمیی خدمات رایگان ارائه دادند