مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-19فرهنگي

مجموعه ترانه های «زندگی کوه بلندن» شهدوستی به چاپ دوم رسید


مجموعه ترانه های «زندگی کوه بلندن» از «ابراهیم شهدوستی» ترانه سرای نام آشنای هرمزگانی که در ابتدای بهار سال جاری چاپ و منتشر شده بود، به چاپ دوم رسید.

- مجموعه ترانه های زندگی کوه بلندن شهدوستی به چاپ دوم رسید ایسنا/هرمزگان مجموعه ترانه های زندگی کوه بلندن از ابراهیم شهدوستی ترانه سرای نام آشنای هرمزگانی که در ابتدای بهار سال جاری چاپ و منتشر شده بود، به چاپ دوم رسید.

مدیر موسسه انتشارات سمت روشن کلمه در گفت و گو با ایسنا، افزود: مجموعه ای از ترانه هایی که به مصداق عنوانش عبوری سیال و جاری از زندگی است و این چیز عجیبی نیست برای سرزمین و مردمی که زندگی شان به شدت با موسیقی گره خورده است و در هنگام صید بر پهنه آبی دریا، هم صدا با موج ها می خوانند.

یداله شهرجو با اشاره به اینکه وقتی مُغ بُر داسش را بر گلوی هوش (خوشه درخت خرما) می گذارد، پامُغی ها هم نوا با هم می خوانند، تصریح کرد: ترانه های ابراهیم شهدوستی جدا از این نغمه ها و نواها نیست.

او نیز جریان زندگی را از دل همین مردم ساحل نشین بازتاب داده است، تا وقتی کتابش چاپ و منتشر شد، به شدت موردتوجه هم استانی هایش قرار گیرد.

وی با بیان اینکه آن ها این مجموعه را تهیه و در سیمای ترانه ها، سیمای خود را جست وجو می کردند، اضافه کرد: خالق مجموعه زندگی کوه بلندن در گوشه ای از همین بندرعباس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه ترانه های «زندگی کوه بلندن» شهدوستی به چاپ دوم رسید

مجموعه ترانه های «زندگی کوه بلندن» شهدوستی به چاپ دوم رسید