مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 03:302020-08-19حوادث

نجات از آسانسور بیشترین عملیات آتش نشانی در قزوین


سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: همچنان مأموریت های مربوط به نجات افراد از آسانسور بیشترین عملیات امداد و نجات در این سازمان است.

- قدیر موسی خانی گفت: در 150 روز نخست سال، 2076 مورد عملیات امداد و نجات و اطفای حریق توسط آتش نشانان قزوینی انجام شده است.

موسی خانی با بیان اینکه به طور متوسط روزانه 14 عملیات توسط پرسنل این سازمان انجام شده است، اعلام کرد: آمار عملیات مربوط به آتش سوزی انجام شده امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش چهار درصدی را نشان می دهد.

وی ادامه داد: از مجموع عملیات انجام شده، 250 مورد مربوط به آتش سوزی منازل، خودرو، تجاری، شرکت، بوده و تعداد عملیات های انجام شده مربوط به حوادث حدود دو برابر حریق بوده و عدد 510 مورد را نشان می دهد.

وی افزود: بیشترین عملیات های انجام شده نیز مربوط به علف های هرز، باغات، مزارع و مرتع بوده که نیمی از تعداد عملیات های این سازمان را به خود اختصاص داده است و مابقی عملیات ها مربوط به ضایعات، احتیاط حریق و احتیاط حادثه بوده است.

موسی خانی افزود: باید اعلام کنیم که همچنان مأموریت های مربوط به نجات افراد از آسانسور بیشترین عملیات امداد و نجات در این سازمان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات از آسانسور بیشترین عملیات آتش نشانی در قزوین

نجات از آسانسور بیشترین عملیات آتش نشانی در قزوین