مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 03:452020-08-19سياسي

کتاب و کتابخوانی مظلوم واقع شده است


نماینده مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج فرهنگ مطالعه در استان گفت: کتاب و کتابخوانی مظلوم واقع شده است و بیشتر باید به آن توجه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید مرتضی خاتمی صبح امروز در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی زنجان اظهار کرد: پرداختن به کتاب و کتاب خوانی امروزه یکی از دغدغه های اصلی به شمار می رود به همین منظور ایجاد و راه اندازی کتابخانه در اقصی نقاط کشور یکی از ملزومات اساسی به شمار می رفت که خوشبختانه این امر مهم چند سالی است که بیش از پیش در کشور ما رونق گرفته است.

نماینده مردم شهرستان ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی افزود: کتابخانه عمومی می تواند همسو با مسؤولان فرهنگی با اعمال سیاست های برنامه ریزی شده، فرهنگ کتاب خوانی را در جامعه نهادینه کند به شرط آنکه نگاه ویژه و جدی تری به کتابخانه ها شود.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ مطالعه در استان گفت: کتاب و کتابخوانی مظلوم واقع شده است و بیشتر باید به آن توجه کرد.

خاتمی همچنین بر ضرورت رفع مشکلات معیشتی کتابداران تاکید و ابراز امیدواری کرد: با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مشکلات بودجه ای نهاد کتابخانه های عمومی کشور اصلاح شود تا شاهد فعالیت بهتر کتابخانه های عمومی و ترویج بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب و کتابخوانی مظلوم واقع شده است

کتاب و کتابخوانی مظلوم واقع شده است