مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-19پزشكي

48 هزار بیمار کرونایی فاقد بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند


رییس سازمان بیمه سلامت کردستان گفت: 48 هزار بیمار کرونایی فاقد بیمه در کشور پس از ابتلا به ویروس کرونا تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند تا بتوانند از مزایای درمان رایگان بهره ببرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، انور اسماعیلی صبح امروز در رزمایش سایبری روابط عمومی های سازمان بیمه سلامت سراسر کشور که به صورت ویدئوکنفرانس به میزبانی بیمه سلامت استان کردستان برگزار شد، اظهار داشت: ارزیابی وسع متقاضیان بیمه رایگان بر اساس مقررات در شرایط عادی از پایگاه رفاه ایرانیان 30 روز زمان لازم دارد و این در حالی بود که در بیمار کرونایی دوره بستری برخی شش تا 14 روز و حتی کوتاه تر از زمان ارزیابی وسع بود و در نتیجه حمایت و صیانت مالی نصیب بیمار نمی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیمار خود را قبل از بیماری بیمه نکرده بود، سازمان بیمه سلامت باید بین شرایط خاص کشور (اپیدمی کووید -19)، قوانین و خط قرمز بیمه راهی را انتخاب می کرد که با اتخاذ تمهیداتی ویژه در کوتاه کردن زمان، ارزیابی وسع فرد مورد نظر با کمک وزارت رفاه شرایط خاص انتخاب شد.

رییس سازمان بیمه سلامت کردستان ادامه داد: برای این مهم راهکار قانونی پیدا کردیم و مواردی از این دست را مشابه مصادیق اورژانس تلقی کرده و هر فردی که روی تخت بیمارستان تشخیص کرونا برای او داده می شد و فاقد بیمه بود، بر روی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

48 هزار بیمار کرونایی فاقد بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

48 هزار بیمار کرونایی فاقد بیمه تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند