مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:452020-08-19سياسي

آغاز اجرای طرح ملی شهردار مدرسه در مدارس شهری و روستایی


جانشین رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با تاکید بر اینکه امروز باید برای اداره مطلوب کشور در بیست سال آینده برنامه ریزی کرد، افزود: - طرح شهردار مدرسه، فرصتی بزرگ برای کشف مدیران ولایتمدار، متعهد، متخصص، مسوولیت پذیر و آشنا به حقوق و وظایف خود برای اداره آینده ایران اسلامی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود نصرتی با بیان مطلب فوق در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور و اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، گفت: با امضای این تفاهم نامه، فرایند اجرایی طرح ملی شهردار مدرسه در مدارس شهری و روستایی سراسر کشور آغاز می شود که از آثار بارز آن می توان به شناسایی افراد مؤثر و مستعد به عنوان مدیران آینده اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت فردای ایران وابسته به تصمیم گیری صحیح و بجای مدیران امروز است، با اشاره به نقل قول حضرت امام خمینی(ره) در سال 1342 در پاسخ به این پرسش که پس یاران شما کجا هستند؟ فرمودند یاران من در گهواره های مادرانشان هستند گفت: نقش جوانان دانش آموخته در آن مکتب را در جریان پیروزی انقلاب و دفاع مقدس شاهد بودیم و این مهم نیز بسیار تاثیرگذار بود.

مدیران آینده کشور نیز، هم اکنون در مدارس در حال تحصیل هستند و لازم است تا زمینه آشنایی آنها را با گام های آغازین مسوولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح ملی شهردار مدرسه در مدارس شهری و روستایی

آغاز اجرای طرح ملی شهردار مدرسه در مدارس شهری و روستایی