مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-19پزشكي

مواد کاهش وزن سریع حتما مواد مخدر دارند


به گفته دبیر کانون سراسری انجمن های صنفی مراکز سرپایی درمان اعتیاد کشور، داروهای لاغری که موجب کاهش سریع وزن می شوند حتما مخدر آمفتامین دارند.

- جی پلاس ، علی غلامی، درباره فروش داروهای لاغری توسط برخی از عطاری ها اظهار کرد: برخی از عطاری ها نسبت به فروش داروهای لاغری اقدام می کنند و متاسفانه عده ای فریب تبلیغات را می خورند و آن را خریداری می کنند.

چنانچه دارویی گیاهی در درمان لاغری یا کاهش اشتها موثر باشد با توجه به نیاز بازار به طور حتم دانشکده طب سنتی به همراه شرکت های داروسازی بر روی آن مطالعات جامع انجام می دهند و اگر آن دارو بی خطر و موثر باشد آن را تولید می کنند و این گونه نیست که در تولید داروی لاغری یا کاهش اشتها دانش عطاری ها از متخصصان طب سنتی و داروسازی بیشتر باشد.

وی افزود: طی بازدیدهایی که از عطاری های غیر مجاز و همچنین آزمایشاتی که روی قرص های لاغری غیرمجاز کشف شده از عطاری ها که باعث کاهش وزن سریع می شد انجام شد، نشان داد که داروهایی لاغری به ویژه داروهایی که موجب کاهش اشتها می شوند، ماده موثرشان آمفتامین است؛ جدا از اینکه دیده شد این نوع داروها به صورت کاملا غیر بهداشتی تولید می شوند.

غلامی با بیان اینکه ماده آمفتامین موجب کاهش اشتها می شود، گفت: 50 سال پیش آمفتامین ها به عنوان داروی لاغری و کاهنده اشتها م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مواد کاهش وزن سریع حتما مواد مخدر دارند

مواد کاهش وزن سریع حتما مواد مخدر دارند