مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-19اقتصادي

کامیون داران در خواب هم نمی توانند کامیون سه میلیاردی بخرند


رییس کانون کامیون داران استان اصفهان با بیان اینکه امروز یک کامیون دار حتی در خواب و رویا دیگر نمی تواند تصور خرید کامیون سه میلیاردی کند، گفت: - ایسنا/اصفهان رییس کانون کامیون داران استان اصفهان با بیان اینکه امروز یک کامیون دار حتی در خواب و رویا دیگر نمی تواند تصور خرید کامیون سه میلیاردی کند، گفت: علاوه بر آن اکنون شاهد افزایش سرسام آور قیمت قطعات خودروهای سنگین و همچنین لاستیک کامیون هستیم.

رضا بابایی در گفت وگو با ایسنا درباره افزایش قیمت لاستیک و مشکلاتی که پیش روی کامیون داران ایجاد می شود، اظهار کرد: هنوز تکلیف لاستیک برای کامیون داران نامشخص است و نمی دانیم لاستیک را با ارز نیمایی و یا ارز 4200 می توان خریداری کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قیمت لاستیک برند خوب و باکیفیت بسیار افزایش داشته است، گفت: البته لاستیک های چینی بدون کیفیت که بعضا مشتری کمتری دارند، افزایش قیمت چندانی نداشته است.

رییس کانون کامیون داران استان اصفهان گفت: در حال حاضر قیمت یک جفت لاستیک کره ای و ژاپنی حدود 14 میلیون و لاستیک چینی حدود 5 میلیون تومان است که با این تفاوت قیمت کامیون داران ناچار به خرید خرید لاستیک های بی کیفیت چینی می شوند.

وی با بیان اینکه عمر مفید یک لاستیک به برند آن برمی گردد، توضیح داد: لاستیک های باکیفیت بعضا 2 سال کارایی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کامیون داران در خواب هم نمی توانند کامیون سه میلیاردی بخرند

کامیون داران در خواب هم نمی توانند کامیون سه میلیاردی بخرند