مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-19ورزشي

هفته پایانی لیگ نوزدهم/ فولاد مسافر آسیا می شود؟


تیم های فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند.

- ایسنا/خوزستان تیم های فولاد، صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور به مصاف حریفان خود می روند.

هفته پایانی لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) برگزار می شود که در سه دیدار حساس این هفته، شاگردان نکونام رو در روی تراکتور قرار می گیرند و تیم های صنعت نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز به ترتیب با ماشین سازی و پارس جنوبی که برای فرار از سقوط تلاش می کنند، دیدار خواهند کرد.

فولاد – تراکتور فولاد که پیش از این می توانست خیال خود را برای رسیدن به سهمیه آسیایی راحت کند، اکنون کارش برای رسیدن به آسیا به هفته پایانی و اما و اگر کشیده شده است.

شاگردان نکونام اگر می خواهند آسیایی شوند باید تراکتور را شکست دهند تا در صورت شکست سپاهان مقابل پیکان، بتوانند به هدفی که هفته ها است برای آن تلاش می کنند، دست پیدا کنند.

هفته پایانی لیگ به نوعی هم برای تیم های بالای جدول و هم پایین جدول پیچیده و حساس شده است و احتمال رقم خوردن هر اتفاقی جهت سقوط یکی دیگر از تیم های پایین جدول و رسیدن تیم های بالای جدول به سهمیه آسیایی وجود دارد؛ اگر فولاد مقابل تراکتور به پیروزی برسد، شاهین بتواند استقلال را شکست دهد و سپا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته پایانی لیگ نوزدهم/ فولاد مسافر آسیا می شود؟

هفته پایانی لیگ نوزدهم/ فولاد مسافر آسیا می شود؟