مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-19سياسي

کوچکی نژاد: چرا هیأت رییسه سؤال از رییس جمهور را اعلام وصول نمی کند؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در تذکری مستند به ماده 210 قانون آیین نامه داخلی مجلس و اصل 88 قانون اساسی اظهار داشت: - نماینده رشت در مجلس با اشاره به درخواست 200 نماینده از رییس جمهور مبنی بر پاسخ به سؤالات وکلای مردم در پارلمان گفت: چرا هیأت رییسه سؤال از رییس جمهور را اعلام وصول نمی کند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جبار کوچکی نژاد نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه 29 مرداد) در تذکری مستند به ماده 210 قانون آیین نامه داخلی مجلس و اصل 88 قانون اساسی اظهار داشت: 200 نفر از نمایندگان سؤال را از رییس جمهور را امضا کردند که این حق آنان بوده و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور از ضروریات است.

وی افزود: علیرغم اینکه مجلس دهم با دولت هماهنگ بود، ولی هیأت رییسه آن مجلس سؤال از رییس جمهور را اجرا کرد.

نماینده رشت در مجلس تصریح کرد: متاسفانه هیأت رییسه مجلس یازدهم با آنکه قسم خودرند آیین نامه داخلی مجلس را اجرا کنند و باید ظرف یک هفته موضوعات را به کمیسیون ها ارجاع دهند، اما در این زمینه تعلل کردند.

کوچکی نژاد گفت: رییس جمهور و وزرا طبق قانون آیین نامه داخلی مجلس بایستی به سؤالات نمایندگان پاسخ دهند به همین دلیل از هیأت رییسه می خواهم زمینه ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچکی نژاد: چرا هیأت رییسه سؤال از رییس جمهور را اعلام وصول نمی کند؟

کوچکی نژاد: چرا هیأت رییسه سؤال از رییس جمهور را اعلام وصول نمی کند؟