مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 05:452020-08-19سياسي

استفاده از مجازات جایگزین حبس برای حمایت از مددجویان کمیته امداد


معاون حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از قانون مجازات جایگزین حبس در جهت حمایت و آموزش مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استفاده می شود.

- معاون حقوقی کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: از قانون مجازات جایگزین حبس در جهت حمایت و آموزش مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استفاده می شود.

جعفر صباغیان در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص استفاده از قانون مجازات جایگزین حبس در جهت حمایت از مددجویان کمیته امداد، گفت: به لحاظ اجرایی به دنبال این هستیم محاکم قضایی نسبت به جایگزین مجازات حبس برای ارائه خدمات به مددجویان توجه ویژه ای داشته باشند به عنوان مثال استاد دانشگاهی که به دلیل جرمی حبس برای او تعیین شده اگر بار اول او باشد بر اساس حکمی که قاضی برای او تعیین می کند به جای حبس چندین جلسه به تعدادی از مددجویان تحت پوشش امداد آموزش ارائه می دهد.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد تاکید کرد: مرتبط با حوزه کاری متهمین دست محاکم قضایی باز است تا از ظرفیت قانونی برای کمک به مددجویان امداد استفاده و مجازات جایگزین حبس را اجرایی کنند.

این موضوع می تواند کمک بسیار خوبی برای مددجویان تحت پوشش این نهاد باشد.

وی با اشاره به اینکه این قانون در مجلس به تصویب رسیده و در محاکم قضایی نیز اجرایی می شود افزود: همایشی در این خصوص برگزار شد و در حال حاضر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از مجازات جایگزین حبس برای حمایت از مددجویان کمیته امداد

استفاده از مجازات جایگزین حبس برای حمایت از مددجویان کمیته امداد