مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 06:552020-08-19سياسي

برگزاری هشتمین دوره جشنواره الحافظون به صورت مجازی


هشتمین دوره جشنواره الحافظون امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس هشتمین دوره جشنواره الحافظون امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا به صورت مجازی برگزار می شود.

رحیم قربانی رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ در گفت وگو با فارس با اعلام این خبر گفت: این جشنواره ویژه بسیجیان و عموم مردم تهران است که در رده های سنی مختلف و در دو بخش برادران و خواهران برگزار می شود.

مراحل مقدماتی به صورت مجازی برگزار می شود وی ادامه داد: امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا مراحل مقدماتی و ناحیه ای جشنواره الحافظون به صورت مجازی برگزار می شود و در حال حاضر مشغول تدوین دستور العمل آن هستیم که طی روز های آتی اعلام می شود.

مرحله نهایی جشنواره احتمالاً حضوری برگزار می شود رییس سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ درخصوص مرحله نهایی جشنواره گفت: باتوجه به اینکه تا برگزاری مرحله نهایی زمان بیشتری داریم فعلاً در این زمینه تصمیم گیری قطعی نشده اما احتمالاً این مرحله باحضور محدود شرکت کنندگان و با رعایت دستور العمل های بهداشتی به صورت حضوری برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس جشنواره الحافظون به همت سازمان قرآن و عترت بسیج تهران بزرگ همه ساله ویژه بسیجیان و عموم مردم تهران برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری هشتمین دوره جشنواره الحافظون به صورت مجازی

برگزاری هشتمین دوره جشنواره الحافظون به صورت مجازی