مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:052020-08-19حوادث

افزایش 100درصدی کشفیات مواد مخدر در گچساران/ انهدام 8 باندتهیه و توزیع مواد مخدر


جانشین فرمانده انتظامی گچساران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 476کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100درصد افزایش داشته است.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ظهر امروز نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان به ریاست فرماندار و دیگر اعضا در سالن کنفرانس فرمانداری گچساران برگزار شد.

 در این نشست  سرهنگ دوم ارسلان خادمیان اظهار کرد: امسال با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و برنامه های تدوین شده در قالب کنترل محورهای مواصلاتی ، طرح پاکسازی نقاط آلوده شهری و روستایی و امحا مواد مخدر در دستور کار قرار گرفت.

 وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون 476کیلوگرم انواع مواد مخدر در گچساران کشف و ضبط شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 100درصد افزایش داشته است.

جانشین فرمانده انتظامی گچساران افزود: این مواد شامل، هرویین، حشیش، شیشه تریاک و مواد مخدر صنعتی و سنتی بوده است.

خادمیان با اشاره به دستگیری  قاچاقچیان انواع مواد مخدر خاطرنشان کرد:  امسال تعداد123نفر خرده فروشمواد مخدر در سطح شهر و روستاهای اطراف دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی گچساران با اشاره به اینکه یکی دیگر از اقدامات نیروی انتظامی جمع آوری معتادان متجاهر است، گفت: در این زمینه 200 معتاد در طرح پاک سازی مناطق آلوده جمع آوری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 100درصدی کشفیات مواد مخدر در گچساران/ انهدام 8 باندتهیه و توزیع مواد مخدر

افزایش 100درصدی کشفیات مواد مخدر در گچساران/ انهدام 8 باندتهیه و توزیع مواد مخدر