مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:202020-08-19ورزشي

مدیران سابق استقلال پاسخگوی نهاد های نظارتی / قرارداد شفر زیر ذره بین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در راستای مبارزه با فساد در ورزش و برخورد نهادهای نظارتی و امنیتی با مفساد این حوزه، گفته می شود 4 نفر از مسئولین سابق باشگاه استقلال، - 4 نفر از مسئولین سابق باشگاه استقلال، شامل 2 مدیرعامل و 2 معاون به زودی پاسخگوی جزییات قرارداد های منعقد شده در زمان خود به نهاد های نظارتی خواهند بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در راستای مبارزه با فساد در ورزش و برخورد نهادهای نظارتی و امنیتی با مفساد این حوزه، گفته می شود 4 نفر از مسئولین سابق باشگاه استقلال، شامل 2 مدیرعامل و 2 معاون به زودی پاسخگوی جزییات قراردادهای منعقد شده در زمان خود به نهادهای نظارتی خواهند بود.

در همین راستا سازمان بازرسی کل کشور به قرارداد وینفرد شفر آلمانی با استقلال ورود کرده و در حال رسیدگی به این پرونده است.

از آنجا که شفر آلمانی با استقلال قرارداد 2 ساله داشته اما در اواسط راه از کار برکنار شده، حالا باشگاه باید مبلغ 550 هزار دلار به این مربی آلمانی پرداخت کند.

از سوی دیگر، نحوه انعقاد قرارداد و همچنین جدایی این مربی باعث شده تا سازمان بازرسی با دریافت اطلاعاتی، پیگیری این موضوع را در دستور کار قرار بدهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران سابق استقلال پاسخگوی نهاد های نظارتی / قرارداد شفر زیر ذره بین

مدیران سابق استقلال پاسخگوی نهاد های نظارتی / قرارداد شفر زیر ذره بین