مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-19بين الملل

پیام امارات به «عباس»/ پاسخ حماس به تهدید رژیم صهیونیستی


یک روزنامه عربی در گزارشی به تحولات چند روز اخیر فلسطین از جمله پیام های حماس برای رژیم صهیونیستی و بالعکس با میانجی گری مصر و نیز پیام ابوظبی برای رییس تشکیلات خودگردان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، منابع فلسطینی و مصری محتوای پیام های رد و بدل شده طی سفر دوره ای میان هیأت امنیتی مصری به رام الله، قدس اشغالی و نوار غزه در دو روز گذشته را فاش کردند، پیام هایی که در راستای عدم تغییر وضعیت غزه و به راه افتادن درگیری نظامی فراگیر میان گروه های فلسطینی و رژیم صهیونیستی رد  و بدل شد.

بر اساس گزارش العربی الجدید ، حماس در دیدار با هیأت مصری بر لزوم اجرای توافق های سابقی که با نظارت مصر با رژیم صهیونیستی حاصل شده، تأکید کرده است.

توافق هایی که تل آویو همچنان از اجرای آن شانه خالی می کند.

منابع مصری اعلام کردند، حماس به اطلاع هیأت امنیتی مصر رسانده در صدد ازسرگیری راهپیمایی های بازگشت در مرز غزه است و ارسال بالن های آتش زا به فلسطین اشغالی و نیز فعالیت های خشم شب را متوقف نخواهد کرد تا اینکه به نتیجه ای ملموس برسد.

از دیگر مطالبات حماس  لغو تمام اقدامات مربوط به تشدید محاصره غزه، افزایش دامنه صید به 20 مایل، بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم به شکل کامل و به صورت 24 ساعته و تعهد به اجرای پروژه های زیرساختی و اقتصادی م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام امارات به «عباس»/ پاسخ حماس به تهدید رژیم صهیونیستی

پیام امارات به «عباس»/ پاسخ حماس به تهدید رژیم صهیونیستی