مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:302020-08-19ورزشي

هشتگ خاطرات_خدمات؛ طنز تلخ وزارت ورزش در ماجرای ویلموتس!


روزی که سخنگوی وقت وزارت ورزش از حضور ویلموتس و قراردادش با عنوان هشتگ خاطرات - خدمات یاد می کرد و بر بزرگترین نقطه قوت ها تاکید داشت، این فکر به ذهنش خطور نمی کرد کمتر از یک سال بعد، - "از کمیته ملی المپیک و فدراسیون شطرنج می خواهم قرارداد باشگاه فرانسوی با فیروزجا را به دقت مورد بررسی قرار دهند تا اجحافی در حق شطرنج باز جوان کشورمان صورت نپذیرد.

" این سخنان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش در تاریخ 3 شهریور 1398 و بعد از جلسه با علیرضا فیروزجا شطرنج باز ایرانی و در زمانی است که شایعه رفتن او به فرانسه مطرح شد.

هدف از نقل این صحبت اشاره به رفتن فیروزجا برخلاف وعده های داده شده یا عملکرد نادرست وزارت ورزش و فدراسیون شطرنج در خصوص این مسئله نیست؛ بلکه جمله مهم وزیر و تاکید او برای بررسی قرارداد فیروزجا با باشگاه فرانسوی (که در حقیقت چنین قراردادی وجود نداشت) مورد توجه است.

مسعود سلطانی فر که در آن روز می خواست مسئولان به عنوان مشاور به یکی از ورزشکاران ایرانی کمک کنند تا در حق او اجحافی صورت نگیرد اما وزارت تحت امر او به همراه فدراسیون فوتبال کاری کردند که کلاه بزرگی بر سر ورزش ایران برود.

وزیر ورزش کجای بازی است؟ نام مهدی تاج این روزها و بعد از اعلام رای سنگین فیفا در خصوص پرداخت جریمه شش میلیون یورویی ایران به ویلموتس نه تنها د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتگ خاطرات_خدمات؛ طنز تلخ وزارت ورزش در ماجرای ویلموتس!

هشتگ خاطرات_خدمات؛ طنز تلخ وزارت ورزش در ماجرای ویلموتس!