مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-19اقتصادي

شهردار: توجه به کیفیت شهر ساوه مغفول مانده است


یکی از موضوعاتی که در ساوه سالها مورد غفلت قرار گرفته توجه به کیفیت به جای کمیت در شهر بوده است.

- ایسنا/مرکزی شهردار ساوه گفت: یکی از موضوعاتی که در ساوه سالها مورد غفلت قرار گرفته توجه به کیفیت به جای کمیت در شهر بوده است.

سیدمهدی حسینی در نخستین کارگروه مهر و میراث شهرستان ساوه که به میزبانی شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه مردم از فضای شهر و زندگی خود بسیار تاثیر می گیرند، اظهار کرد: غبارزدایی از ظرفیت های ساوه این شهرستان را در مسیر توسعه قرار خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه ساوه کارهای بر زمین مانده زیادی دارد که انجام همه آنها در مدت زمان کوتاه ممکن نیست، افزود: باید در راستای تحقق این امور سیاستگذاری شده و مسیری مشخص تعیین شود تا حداقل در یک دهه بتوانیم شاهد تحولات و اتفاقات خوبی در این شهر باشیم.

حسینی تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه در دوره پنجم علیرغم مشکلات مالی با رویکرد مناسب به بناهای تاریخی و توسعه گردشگری، اقدام خوبی را جهت تغییر فضای شهری و مرمت بناهای تاریخی به ثمر رسانده اند که لازم است این حرکت تداوم یابد زیرا راهی طولانی در پیش داریم.

وی ادامه داد: ما در ساوه برای تغییر در چهره شهر برای جذب گردشگر نیازمند یک اقدام مهم مانند جداره سازی مناسب در خیابان های شهر هستیم تا بتوانیم فضای شهر را ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار: توجه به کیفیت شهر ساوه مغفول مانده است

شهردار: توجه به کیفیت شهر ساوه مغفول مانده است