مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-19اقتصادي

تخصیص اعتبار 200 میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مجموعه ناجا


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار برای تامین اقلام بهداشتی کارکنان ناجا و خانواده هایشان، جامعه بازنشستگان نیروی انتظامی؛ - جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از تخصیص 200 میلیارد تومان اعتبار برای تامین اقلام بهداشتی کارکنان ناجا و خانواده هایشان، جامعه بازنشستگان نیروی انتظامی؛ سربازان وظیفه و .

خبر داد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سردار محمد شرفی در حاشیه بازدید از کارگاه تولید ماسک معاونت آماد و پشتیبانی ناجا اظهارکرد: از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور، سبز پوشان نیروی انتظامی در کنار مدافعان سلامت برای خدمات دهی به مردم در خط مقدم ظاهر شده اند و تاکنون این ایفای نقش ایثارگرانه تداوم داشته است.

وی با بیان اینکه در هر شرایطی خدمت به مردم را توفیق می دانیم و از اینکه خادم صدیق آنان باشیم بر خود می بالیم، گفت: در شرایطی که ویروس کرونا در کشور شیوع یافته علاوه بر انجام وظایف ذاتی و قانونی خود به ویژه در شناسایی و برخورد با محتکران نیازهای اساسی و بهداشتی مردم، ضدغفونی و پاکسازی مراکز انتظامی و معابر شهری و .

را دنبال کردیم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا ادامه داد: از آنجایی که نیروی انسانی را بالاترین سرمایه می دانیم معتقدیم پیش از هر اقدامی بایستی از سلامت کارکنان و خانواده هایشان صیانت کنیم و ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 200 میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مجموعه ناجا

تخصیص اعتبار 200 میلیاردی برای تامین اقلام بهداشتی مجموعه ناجا