مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-19فرهنگي

شفاف سازی های فارابی برای «رستاخیز»


بنیاد سینمایی فارابی تاکید دارد که فیلم «رستاخیز» با توجه به صدور مجوز نمایش خانگی در موسسات مجاز عرضه VOD و در پیش بودن ماه های محرم و صفر، در این فرصت عرضه شود.

- بنیاد سینمایی فارابی تاکید دارد که فیلم رستاخیز با توجه به صدور مجوز نمایش خانگی در موسسات مجاز عرضه VOD و در پیش بودن ماه های محرم و صفر، در این فرصت عرضه شود.

در پی گفت وگوی ایسنا با ثبت شده در رابطه بافیلم رستاخیز به تاریخ 21 مردادماه 1399، علیرضا تابش – مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی - خطاب به تقی علیقلی زاده نوشته است: با توجه به واگذاری مسئولیت توزیع فیلم و برنامه ریزی و اقدام جهت هر گونه بهره برداری در داخل و خارج از کشور به جنابعالی به عنوان تهیه کننده با رعایت حقوق کلیه سهام داران و ارائه گزارش فعالیت ها و اقدامات انجام شده و آتی از سال 1396، انتظار می رفت پیش از سرقت و انتشار غیرقانونی نسخه عربی فیلم در فضای مجازی عرضه و نمایش آن انجام شود.

با توجه به صدور مجوز نمایش خانگی در موسسات مجاز عرضه VOD و در پیش بودن ماه های محرم و صفر، بنیاد بر موضع خود برای عرضه فیلم رستاخیز در این فرصت، مجددا تاکید داشته، این امر را به نمایندگان دیگر سهام داران نیز اعلام کرده است.

تابش همچنین در این نامه به آنچه کارگردان فیلم رستاخیز (احمدرضا درویش) در صحبت های خود به عزم تهیه کننده ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفاف سازی های فارابی برای «رستاخیز»

شفاف سازی های فارابی برای «رستاخیز»