مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 07:552020-08-19سياسي

اشتغال حتی برای یک نفر در جامعه مهم تلقی شود


نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه اشتغال و همدلی به عنوان دو رکن اصلی باید موردتوجه قرار گیرد، گفت: اشتغال حتی برای یک نفر در جامعه مهم تلقی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید محمد شاهچراغی ظهر چهارشنبه در دیدار با رییس کمیته امداد کشور به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه بهترین مردم کسی است که از همه بیشتر در خدمت جامعه است، ابراز داشت: کمیته امداد نیز که بانام امام راحل مزین شده در خدمت محرومان جامعه قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه اشتغال و همدلی دو رکن اصلی که می تواند به بهبود شرایط مددجویان کمک کند، افزود: هر چه بتوانید در حوزه اشتغال بیشتر ورود کنید به استقلال هر چه بیشتر مددجویان کمک خواهد شد و فرد با زحمت خود زندگی را اداره می کند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه اشتغال را حتی اگر شده برای یک نفر باید مهم بدانید، ابراز داشت: شکم مردم را سیر کردن کاری بسیار نیکو و پسندیده و مصداق عبادت به شمار می رود اما نباید فراموش کرد که در این میان کار فرهنگی از آن مهم تر است.

آیت الله شاهچراغی در ادامه تصریح کرد: انتظار می رود کمیته امداد به نامه و درخواست هایی که از سوی روحانیت و ائمه جمعه برای تحت پوشش قرار دادن افراد یا خانواده ای ارسال می شود پاسخ منفی ندهد تا بتوان برای این محرومان جامعه بهترین اق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال حتی برای یک نفر در جامعه مهم تلقی شود

اشتغال حتی برای یک نفر در جامعه مهم تلقی شود