مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-19سياسي

آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت در آذربایجان شرقی


رزمایش سایبری بیمه سلامت در هفت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، کردستان، چهارمحال بختیاری، مازندران و تهران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رزمایش سایبری بیمه سلامت در هفت استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، بوشهر، کردستان، چهارمحال بختیاری، مازندران و تهران به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد.

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی در مراسم اولین رزمایش سایبری سازمان بیمه سلامت ایران به میزبانی تبریز، اظهار کرد: اکنون شرایط اطلاع رسانی تغییر کرده؛ برهمین اساس این رزمایش در راستای حضور بیشتر بیمه سلامت برای اطلاع رسانی دیجیتال برگزار شده است.

وی با بیان این که سازمان بیمه سلامت سازمانی الکترونیک محور است، گفت: یکی از اهداف این سازمان توسعه ی دولت الکترونیک است و برهمین اساس گام های زیادی نیز در راستای توسعه الکترونیک برداشته شده است.

مجیدی رسانه ها را حامیان مردم در حوزه ی سلامت دانست و گفت: اگر بتوانیم اخبار و اطلاعات را به درستی به مردم انتقال دهیم قطعا التهاب در جامعه کاهش خواهد یافت، رسانه ها در بحث کرونا گام موثری برداشتند البته در یک مقطع زمانی با شل گیری دولت و رسانه ها آمار کرونا بالا رفت ولی دوباره با جدیت اطلاع رسانی ها و تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه ها بیماری با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت در آذربایجان شرقی

آغاز رزمایش سایبری بیمه سلامت در آذربایجان شرقی