مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 08:152020-08-19اجتماعي

توزیع 110 هزار بسته غذایی بین مددجویان و نیازمندان زنجانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محمد محمدی قیداری ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار کرد: با قرارگیری در آستانه ماه محرم و شرایط کرونایی موجود، بهزیستی نیز برنامه های متعددی را اجرایی خواهد کرد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر یک هزار و 100 نفر در مراکز بهزیستی نگهداری می شود،گفت: با توجه به اینکه مددجویان این مراکز ضعف سیستم ایمنی دارند از همین رو تلاش می شود، نکات ایمنی در آنجا بیشتر رعایت شود و خوشبختانه تاکنون در این مراکز کرونایی نداشتیم.

افتتاح طرح های مددجویی در هفته دولت وی در ادامه به برنامه های بهزیستی به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: افتتاح طرح های مددجویی، انجام ملاقات عمومی و .

.

از جمله برنامه های این هفته است.

محمدی در ادامه به بحث آسیب های اجتماعی و تلاش بهزیستی در این حوزه اشاره کرد و افزود: تلاش بهزیستی ارائه بهترین خدمات به مددجویان است.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان با بیان اینکه متاثر از شرایط کرونایی مددجویان بهزیستی نیز آسیب دیده اند، گفت: در همین راستا طرح ایران همدل اجرایی و با خرید بسته های معیشتی تحویل مددجویان خواهد شد.

محمدی قیداری ادامه داد: کمک هزینه معیشتی برای افراد نیازمند و جامعه هدف اقلام کمک آموزشی و نوشت افزار برای دانش آموزان و دانشجویان تحت پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 110 هزار بسته غذایی بین مددجویان و نیازمندان زنجانی

توزیع 110 هزار بسته غذایی بین مددجویان و نیازمندان زنجانی