مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 08:402020-08-19فرهنگي

همکاری مراکز دانشگاهی و هنرمندان زمینه ساز توسعه فرهنگی کردستان است


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان همکاری بهتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را زمینه ساز توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان عنوان کرد.

- ایسنا/کردستان رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان همکاری بهتر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی را زمینه ساز توسعه و تقویت فعالیت های فرهنگی و هنری در این استان عنوان کرد.

امین مرادی امروز(29مرداد) در جریان دیدار با سرپرست دانشگاه علمی و کاربردی استان کردستان، بر همکاری و تعامل هر چه بهتر مراکز دانشگاهی و سازمان های مسئول در حوزه فرهنگ و هنر استان تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تعامل مراکز دانشگاهی با اصحاب فرهنگ و هنر، افزود: دانشگاه ها در راستای انجام رسالت اجتماعی خود نیازمند استفاده از ظرفیت هنرمندان و اصحاب فرهنگ هستند و به همین دلیل باید این همکاری و تعامل به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: استان کردستان دارای هنرمندانی شاخص و با تجربه است و باید از این ظرفیت در راستای کمک به توسعه فرهنگ و هنر این استان به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود.

وی از آمادگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان برای تعامل با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در این استان خبر داد و گفت: خوشبختانه در سال های اخیر در سایه این تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری مراکز دانشگاهی و هنرمندان زمینه ساز توسعه فرهنگی کردستان است

همکاری مراکز دانشگاهی و هنرمندان زمینه ساز توسعه فرهنگی کردستان است