مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-19اجتماعي

دانش آموزان استان بوشهر موفق به کسب 36 رتبه کشوری درسی شدند


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از کسب 36 رتبه کشوری توسط دانش آموزان دختر و پسر استان بوشهر در سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری خبر داد.

- علی موحدی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به دلیل وضعیت شیوع بیماری، مرحله کشوری سی و هشتمین دوره مسابقات فرهنگی هنری از 20 تا 26 مرداد ماه با شرکت بیش از 6 هزار دانش آموز دختر و پسر به صورت مجازی برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات تعداد 130 اثر برگزیده استان به دبیرخانه کشوری مسابقات ارسال شد، بیان کرد: دانش آموزان استان بوشهر موفق به کسب 3 رتبه اول، 5 رتبه دوم، 4 رتبه سوم و 24 رتبه برگزیده شدند.

موحدی ادامه داد: محمد راهپیما و محمد بحرینی در رشته نرم افزار موبایل و رحیم عوض زاده در رشته پادکست رتبه نخست و مهدی ملک زاده و احسان امیری در رشته نشریه الکترونیکی رتبه سوم کشوری مسابقات را کسب کردند.

وی همچنین به کسب 6 رتبه برگزیده کشوری توسط دانش آموزان پسر اشاره کرد و افزود: مهدی آزمون، محمد بهمیاری و آرش ارشدی در رشته داستان، محمدکاظم حسنی پور در رشته وبلاگ و محمدمهدی جان احمدی در رشته نشریه الکترونیکی موفق به کسب رتبه برگزیده کشوری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان استان بوشهر موفق به کسب 36 رتبه کشوری درسی شدند

دانش آموزان استان بوشهر موفق به کسب 36 رتبه کشوری درسی شدند