مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-19سياسي

گورستان جدید تهران کجاست؟


مدیران بارها اعلام کرده اند که پایتخت نیازمند گورستان جدید است و هربار از یک مکان جدید نام بردنداما عضو شورای شهر تهران این بار گفت که 5 نقطه را کاندید کرده ایم و تأکید می کنم که این نقاط در جنوب تهران نیست و بزودی جانمایی ها اعلام می شود.

- گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، بهشت زهرا تنها گورستان رسمی پایتخت در جنوب تهران واقع شده است.

فعالیت این آرامگاه از سال 1349 آغاز شد.

ابتدا این آرامگاه 314 هکتار وسعت داشت و در سال 76 بخش شمالی به مساحت 110 هکتار و در سال 87 بخش شرقی به مساحت 160 هکتار خریداری و به این آرامگاه اضافه شد.

  وعده احداث گورستان جدید توسط مدیران با روی کار آمدن مدیریت پنجم شهری، مسئولین بارها وعده دادند که برای تهران آرامستان دیگری هم درنظر خواهند گرفت و در حال جانمایی برای این کار هستند و تأکید کردند که تهران نیازمند گورستان جدید است.

حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در این باره می گوید: در کمیته محیط زیست شورای شهر، درباره احداث گورستان جدید بحث هایی شده است و در حال جانمایی مناطقی برای احداث گورستان جدید هستیم.

  گورستان جدید باید دسترسی ترافیکی داشته باشد وی با تأکید بر این موضوع که گورستان جدید باید دسترسی ترافیکی داشته باشد و مطالعات قبلی درباره آن انجام می شود، گفت: بنابراین می توان در شرق و غرب تهران قبرستان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گورستان جدید تهران کجاست؟

گورستان جدید تهران کجاست؟