مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-19اقتصادي

37 طرح صنعتی طی هفته دولت در گلستان به بهره برداری می رسد


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طی هفته دولت امسال 37 طرح صنعتی در گلستان به بهره برداری می رسد و 469 شغل جدید در حوزه صنعت ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسین طلوعیان ظهر چهارشنبه در آیین متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی واشتغالزایی هفته دولت در استان گلستان اظهار کرد: در هفته دولت امسال 37 طرح صنعتی در سطح 10 شهرستان به بهره برداری می رسد.

وی میزان سرمایه گذاری این 37 طرح صنعتی را 272 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با بهره برداری از این طرح ها 469 شغل جدید در حوزه صنعت استان ایجاد می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان به توزیع شهرستانی این طرح ها هم اشاره کرد و ادامه داد: از مجموع این 37 طرح سه طرح در شهرستان آزادشهر به ارزش دو و نیم میلیارد تومان و اشتغالزایی 15 نفر به بهره برداری می رسد.

وی با این توضیح که در هفته دولت امسال 9 طرح صنعتی در آق قلا، چهار طرح صنعتی در بندرترکمن و سه طرح در رامیان به بهره برداری می رسد، اضافه کرد: همچنین در این ایام سه طرح صنعتی در علی آبادکتول، دو طرح در کردکوی، هشت طرح در گرگان و 6 طرح در گنبدکاووس به بهره برداری می رسد.

طلوعیان به میزان اشتغال طرح های صنعتی در شهرستان اشاره و بیان کرد: با بهره برداری از طرح های صنعتی هفته دولت 84 شغل در آق قلا، 72 شغل د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 طرح صنعتی طی هفته دولت در گلستان به بهره برداری می رسد

37 طرح صنعتی طی هفته دولت در گلستان به بهره برداری می رسد