مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:052020-08-19سياسي

فعالیت 3 کتابخانه پستی در همدان/ بروزرسانی تجهیزات


مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان همدان از فعالیت سه کتابخانه پستی در همدان خبر داد و گفت: تجهیزات کتابخانه پستی همدان به روزرسانی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، بهناز ضرابی زاده ظهر امروز در آیین رونمایی از به روزرسانی تجهیزات کتابخانه پستی همدان اظهار کرد: امیدوارم امروز شاهد اتفاقات خوبی در توسعه و ترویج کتابخوانی باشیم.

وی با بیان اینکه کتابخانه پستی در راستای اهداف کانون با توجه به توسعه و ترویج کتابخوانی برای کودکان مناطق محروم و روستاها تشکیل شده است گفت: اساسنامه فعالیت کتابخانه پستی کانون توسط معاونت فرهنگی امور استان ها در سال 66 در برخی از شهرهای تهران اجرا شد.

مدیرکل کانون پرورشی و فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به اینکه این کتابخانه از سال 67 به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و بعد در استان ها فعال شد افزود: کتابخانه پستی از سال 70 در استان همدان و در شهر ملایر تاسیس شد.

وی افزود: هدف از راه اندازی این کتابخانه علاوه بر ارسال کتاب برای کودکان و نوجوانان به روستاها و مناطق محروم این بود که مربیان کتابخانه پستی در اوقاتی از سال مانند جشن ها و اعیاد در روستاها حضور یابند و به فعالیت های فرهنگی و ادبی بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 3 کتابخانه پستی در همدان/ بروزرسانی تجهیزات

فعالیت 3 کتابخانه پستی در همدان/ بروزرسانی تجهیزات