مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-19ورزشي

سبقت شدید بانوان از آقایان در ورزش همگانی/ انتظار ورزش همگانی از تحقق سهم مالیاتی


رییس فدراسیون ورزش های همگانی از مشارکت بالای بانوان نسبت به آقایان در حوزه ورزش های همگانی در سال 98 خبر داد و گفت: باید به منظور مشارکت میلیونی آقایان در این حوزه نگاه مجددی داشته باشیم.

- رییس فدراسیون ورزش های همگانی از مشارکت بالای بانوان نسبت به آقایان در حوزه ورزش های همگانی در سال 98 خبر داد و گفت: باید به منظور مشارکت میلیونی آقایان در این حوزه نگاه مجددی داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، افشین ملایی در مجمع عمومی فدراسیون ورزش های همگانی با اشاره به عملکرد این فدراسیون در سال 98، اظهار کرد: آمار ورزشکاران سازمان یافته در این سال بر اساس اعلام فدراسیون پزشکی ورزشی معادل 237 هزار و 491 نفر بود که از این بین 85 تا 87 درصد مربوط به بانوان با جمعیت 206 هزار و 801 نفر و مابقی مربوط به آقایان با جمعیت 30 هزار و 690 نفر است.

وی ادامه داد: در وهله اول این آمار نشان می دهد بانوان مخاطب اصلی برنامه های فدراسیون ورزش های همگانی بوده و شرکت موثری این رابطه داشته است و باید یک نگاه مجددی به کیفیت برنامه ها با جذب آقایان هم ردیف بانوان داشته باشیم.

رییس فدراسیون ورزش های همگانی با تاکید بر اینکه شورای ورزش های همگانی استان ها با ریاست استانداران باید فعال نگه داشته شود، خاطرنشان کرد: هیئت های استانی باید به این مسئله توجه داشته باشند و متناسب با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبقت شدید بانوان از آقایان در ورزش همگانی/ انتظار ورزش همگانی از تحقق سهم مالیاتی

سبقت شدید بانوان از آقایان در ورزش همگانی/ انتظار ورزش همگانی از تحقق سهم مالیاتی