مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 09:152020-08-19اقتصادي

افتتاح و بهره برداری از 115 پروژه عمرانی در هفته دولت


فرماندار زاهدان از افتتاح و بهره برداری از 115 پروژه عمرانی در زاهدان خبر داد و گفت: امسال در هفته دولت 115 پروژه عمرانی با 77 میلیارد تومان اعتبار افتتاح و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، ابوذر نخعی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان اظهار کرد: استان سیستان و بلوچستان نیازمند امیدآفرینی است و با توجه به ظرفیت های خوبی که در این استان وجود دارد اما همچنان نیازمند تزریق روحیه امید آفرینی است که در این میان رسانه ها نقش بسزایی خواهند داشت.

وی با اشاره به اینکه پروژه های کلیدی بسیار خوبی در استان در حال انجام است گفت:  باید  تلاش شود تا غبار محرومیت سریع تر از استان برداشته شود در سطح شهر پروژه های بسیار خوبی در حال اجراست به گونه ای که 328 پروژه تنها توسط شهرداری زاهدان در حاشیه شهر در حال اجراست که دارای اعتبارات بسیار خوبی هستند.

فرماندار زاهدان از افتتاح 115 پروژه عمرانی با 77 میلیارد تومان اعتبار در هفته دولت در سطح شهر زاهدان خبر  داد و گفت: در ایام هفته دولت 39 پروژه با اعتبار 34 میلیارد تومان نیز کلنگ زنی خواهد شد.

نخعی بیان کرد:  این پروژه ها در بخش های برق رسانی گاز رسانی راه سازی خدمت ارتباطات و امور شهری است  که امیدواریم با افتتاح و کلنگ زنی این پروژه ها شاهد توسعه شهر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 115 پروژه عمرانی در هفته دولت

افتتاح و بهره برداری از 115 پروژه عمرانی در هفته دولت