مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-19اقتصادي

طرح شتابا برای یک هزار نفر در استان سمنان اجرایی می شود


استاندار سمنان بابیان اینکه باید به سمت تامین اقتصاد بر پایه تامین سرمایه از بازار سرمایه گام برداریم، گفت: طرح شتابا برای هزار نفر در استان سمنان اجرایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا آشناگر بعدازظهر چهارشنبه در مراسم رونمایی طرح شتابا (شبکه توانمندی ایتام در بورس ایران) با حضور رییس کمیته امداد کشور به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در این طرح برای افراد تحت پوشش کمیته امداد بعد از اخذ کد بورسی عرضه اولیه گرفته می شود، ابراز داشت: بعد از رایزنی های لازم با سازمان بورس و کمیته امداد کشور این طرح هم اکنون مراحل پایانی خود را می گذراند.

وی ضمن بیان اینکه این پیشنهاد از سوی استان سمنان مطرح شد، افزود: این دو نهاد و سازمان قبول کردند که طرح شتابا به صورت پایلوت کشوری در استان سمنان و برای یک هزار نفر انجام شود تا گشایشی برای افراد تحت پوشش و سپس تعمیم آن به اقشار آسیب دیده باشد.

استاندار سمنان بابیان اینکه موضوع اشتغال بعد از فارغ التحصیلی دانش آموزان و دانش جویان غفلتی که هر نظام برنامه ریزی و آموزشی نسبت به آموزش ثروت آفرینی به جوانان و دانش آموزان اعمال کرده است، ابراز داشت: یکی از مشکلات رایج کشور موضع اشتغال است که متناسب با بازار کار پرورش داده نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح شتابا برای یک هزار نفر در استان سمنان اجرایی می شود

طرح شتابا برای یک هزار نفر در استان سمنان اجرایی می شود