مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 10:552020-08-19سياسي

وضع اسفبار کاروانسرای ایوان کی/ جان بازی دیوارها با کودکان+ تصاویر


کاروانسرای امیری در ایوان کی این روزها شاهد وضع اسفباری است؛ تا آنجا که دیوارهای مخروبه این کاروانسرا هر لحظه با جان کودکان بازی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، چندی پیش بود که شماری از مخاطبان خبرگزاری فارس با ارسال تصاویری، وضع اسفبار دیوار جنوبی کاروانسرای امیری در خیابان مطهری جنوبی ایوان کی را بعد از بارندگی های اخیر روایت کرده بودند.

عملکرد ضعیف میراث فرهنگی استان سمنان اما در همین زمینه، عرب سرهنگی عضو شورای اسلامی شهر ایوان کی می گوید: عملکرد ضعیف میراث فرهنگی شهرستان و استان سمنان در شهر ایوان کی در نگهداری از املاک، متأسفانه باعث شده است تا این بناهای به اصطلاح فرهنگی به اماکن غیرفرهنگی تبدیل شود.

او افزود: این مکان ها به محل تجمع معتادان، متجاهران، حیوانات ولگرد (سگ ها)، حیوانات موذی و گزنده (مار و موش)، زباله ها و آلودگی محیط تبدیل شده است که متأسفانه در این وضع کرونا یی بسیار برای شهروندان خطرآفرین و موجب نارضایتی آنها شده است.

چند کودک در حال بازی در کنار دیوار مخروبه! عضو شورای اسلامی شهر ایوان کی ادامه داد: چهره واقعی این بناها پس از چند روز بارندگی مشخص می شود که نمونه ای از آن عکسی است که منتشر شده؛ دقیقاً در کنار این دیوار در حال ریزش، خانواده ای زندگی می کند که دارای فرزند خردسال هستند و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضع اسفبار کاروانسرای ایوان کی/ جان بازی دیوارها با کودکان+ تصاویر

وضع اسفبار کاروانسرای ایوان کی/ جان بازی دیوارها با کودکان+ تصاویر