مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 11:152020-08-19اقتصادي

احداث 164 واحد مسکن ویژه اقشار آسیب پزیر در استان سمنان


رییس انجمن خیرین مسکن ساز استان سمنان با اشاره به اینکه حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه برای تأمین مسکن در دستور کار است، گفت: احداث مجموعه 164 واحدی مسکن در استان پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین هوشنگ بعدازظهر چهارشنبه در دیدار با استاندار سمنان به میزبانی دفتر استاندار با اشاره به اینکه حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه به ویژه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی برای تأمین مسکن در اولویت نخست این انجمن قرار دارد، اظهار داشت: احداث مجموعه 164 واحدی مسکن در کل استان سمنان در دست بررسی و اقدام است.

وی بابیان اینکه تعداد 48 پروژه در شهرستان گرمسار به زودی اجرا می شود، افزود: پنج واحد روستایی در شهرستان شاهرود نیز در دست اجرا قرار دارد که با ظرفیت خیران مسکن ساز احداث می شوند.

رییس انجمن خیران مسکن ساز استان سمنان با اشاره به اینکه در صورت تأمین زمین برای ساخت مسکن آمادگی لازم برای همکاری خیرین، بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن وجود دارد، تصریح کرد: دو قطعه زمین از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان برای ساخت یک مجموعه 12 واحدی در سمنان واگذارشده است.

هوشنگ بابیان اینکه این پروژه شامل دو بلوک شش واحدی در شهرستان سمنان است، یادآور شد: عملیات ساخت آن از ماه آینده آغاز می شود و این در حالی است که در شهرستان سمنان تاکنون برای س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 164 واحد مسکن ویژه اقشار آسیب پزیر در استان سمنان

احداث 164 واحد مسکن ویژه اقشار آسیب پزیر در استان سمنان