مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-19سياسي

معرفی فیلم های برتر «فجر 38» از منظر «سواد مالی» با اهدای نشان «فی» صورت گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، با برگزاری مراسمی در محل سالن همایش های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با حضور پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، - ، با برگزاری مراسمی در محل سالن همایش های صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری با حضور پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهور و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش بنیان، سید محمدحسین سجادی نیری دبیر ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز و اعضای هیات داوران جشنواره نشان فی، آیین قدردانی از فیلم های سینمایی برتر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر از منظر سواد مالی برگزار و از چهار فیلم برتر کشور در زمینه طرح مباحث سواد مالی قدردانی شد.

کمیل رودی رییس هیات داوران جشنواره فی با اشاره به ضرورت طرح مهارت های سواد مالی با زبان فیلم گفت: جشنواره فی با هدف قدردانی از هنرمندان و فیلم سازانی که به موضوع سواد مالی می پردازند طراحی شده است.

وی افزود: سواد مالی ناظر به مباحث پیچیده اقتصادی نیست بلکه مهارت هایی است که تمام مردم برای بهتر زندگی کردن به آن نیازمند هستند.

رودی عنوان کرد: تمام فیلم های جشنواره فجر سال گذشته از منظر سواد مالی توسط هیات داوران بررسی و در نهایت چهار فیلم حائز اهدای تندیس نشان فی شناخته شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی فیلم های برتر «فجر 38» از منظر «سواد مالی» با اهدای نشان «فی» صورت گرفت

معرفی فیلم های برتر «فجر 38» از منظر «سواد مالی» با اهدای نشان «فی» صورت گرفت