مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 مرداد 1399 ساعت 11:252020-08-19بين الملل

سفر احتمالی رییس موساد به بحرین خیانتی بزرگ در حق ملت است


جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه، صهیونیست ها در بحرین جایی ندارند، اعلام کرد که سفر احتمالی رییس موساد به بحرین خیانت و جنایتی بزرگ در حق ملت آن است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جمعیت الوفاق بحرین با صدور بیانیه ای با اشاره به اینکه، صهیونیست ها در بحرین جایی ندارند، اعلام کرد که سفر احتمالی رییس موساد به بحرین خیانت و جنایتی بزرگ در حق ملت آن است.

جمعیت الوفاق بحرین در بیانیه ای شدید اللحن ضمن محکوم کردن سفر احتمالی رییس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی به بحرین، بیان کرد: به گزارش سایت قطره و به نقل ازرسانه های صهیونیستی، رییس موساد برای دیدار با مسئولان رژیم بحرین به این کشور سفر خواهد کرد.

به همین مناسبت تاکید می کنیم این سفر در صورت وقوع جنایت و خیانتی بزرگ در حق ملت آن، خروج از اصول ملی گرایی، انحراف از ارزش ها و اجماع ملی، قومی و اسلامی به شمار می رود.

جمعیت اسلامی الوفاق تاکید کرد: صهیونیست ها، موساد و هیچ صهیونیستی در این سرزمین پاک جایی ندارند و همه اقشار در مقابل صهیونیست ها خواهند ایستاد و مخالف حضور آن ها خواهند بود.

مردم بحرین تا آخرین نفس بر موضع خود و مخالفت با اقدامات نژادپرستانه، استعماری و تروریستی صهیونیست ها و هرکس که با آن ها همبستگی کند، خواهند ایستاد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفر احتمالی رییس موساد به بحرین خیانتی بزرگ در حق ملت است

سفر احتمالی رییس موساد به بحرین خیانتی بزرگ در حق ملت است